ÇOCUK OLMAK


Birkaç gündür misafirlerimiz vardı, bayağı kalabalıktık. Ekipte çocuk olması da lunaparka girmeden dolaşmayı imkansız kılıyor haliyle. Çocuk bu, girince çıkmak bilmez. Neyse bir şekilde ikna edip çıkardık, tam gidicez içimizden biri demez mi “hadi çarpışan arabalara binelim” diye. Biz tabi kaale almadık, koca koca insanlar ne işimiz var değil mi? Sonra biraz düşündük, kimse de yok biz bize bi çılgınlık yapalım, babam dahi kayıtsız kalamadı:)

İkişerli gruplarla dört araba başladık çarpışmaya. Bu defa izleyici bölümünde bebeler vardı, beş dk da olsa yer değiştirmiş çocuk olmuştuk:) Yalnız sanki ağız birliği yapmış gibi herkes eşimle beraber olduğum bizim araca çarpıyordu. Sağdan soldan bayağı bi darbe aldık. Son atakta da sağolsunlar sağlam final yaptılar:)

O kısa an bile o kadar iyi geldi ki.. Tüm dünyalık dertleri unutup çocukluğumuza dönmüştük. Tek derdi sokakta oyun oynayıp üstünü kirlettikten sonra annesine açıklama yapmak için bahaneler üretmek olan çocukluğumuza...

32 yorum:

  1. Bizde geçen gittik ailecek.
    Gondola binelim dedik ama ben cesaret edemedim :(
    Çarpışan arabalara binmek de istiyorum ama yapamadım onu da.
    Güzel bir gün olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. SORUMLULUKLARDAN UZAK OLMAK ÇOCUK GİBİ NE GÜZEL OLURDU. ÇOK TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşlandıkça en çok istediğimiz şey bu olsa gerek. Tşkler

      Sil
  3. Ne güzel yapmışsınız :) Eğlenmenin yaşı yok, hele çocuk ruhumuzu korursak hep eğlenceli masum anlar yakalamamız mümkün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke hep dediğiniz gibi olabilsek, tşkler:)

      Sil
  4. ne kadar iyi etmişsiniz bence hiç unutamayacağınız bir anınız olmuş böylece...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel yapmışsınız bence :) çok keyfili oluyor çarpışan arabalara binmek :) arada biz de bir çocuk olalım ama :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz gibi arada yapmak lazım böyle şeyler:) tşkler

      Sil
  6. Bende aynısını dün oğlumla yaptım epeydir binmiyordu gitmediğimizden değil korkuyordu çok çarpıyorlar diye :) Ama dün dedim araba sürmesini böyle öğreneceksin işte binde aa zevkliymiş ya diyor :) teşekkürler yazınınız için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir terapi yöntemi aslında:) oğlunuzda mutlu olmuştur ona katıldığınız için. Ben tşk ederim:)

      Sil
  7. çocuklar, hele bebekler terapi gibi gerçekten :)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel çocuklar ister istemez bulundukları ortama neşe katıyorlar :))

    YanıtlaSil
  9. sık sık yapın bu çocuklaşmayı aileceeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekinmeye ne gerek var değil mi, herkesin içinde bir çocuk var nasılsa:)

      Sil
  10. ne güzel olmuş. Farklı bir dünyaya yolculuk yapmışsınız hep beraber. :)

    YanıtlaSil
  11. Belkide cennet dedikleri şey çocuklukta saklıdır

    YanıtlaSil
  12. lunapark görünce çocuklardan önce ben gidelim diyorum. Favorim çarpışan araba. Gerçekten de çok keyifli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız çok keyifli oluyor, strese de bire bir:)

      Sil
  13. oh ne güzel olmuş size de bahane ve sebep olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel bir gündü, herkese tavsiye ederim:)

      Sil
  14. Geçenlerde bir seyahat sırasında görüp, aklımdan geçirip sonra da vazgeçmiştim ;)) Ne güzel yapmışsınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim ilk fırsatta deneyin, alışkanlık yaptı bize de:)

      Sil
  15. kitap okumak çok kolay yaa. yemek yemek gibi bişi yani. sabah durakta metroda filan başlayıp, öğle tatilinde, akşamüstü de parkta, her akşamüstü maçka parkında oturur okurum. günden birkaç yüz sayfa oluyor işte. kafede, alışverişte her yerde okurum. bazen haftada dört kitaba çıkıyorum. alışkanlık olunca çok okunuyoo :)

    YanıtlaSil
  16. çoook severim lunaparkı...
    42 ye yaklaştım oğlumla hep binerim :)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz çoktandır keşfetmişsiniz, ne mutlu size:)

      Sil

Tema resimleri epicurean tarafından tasarlanmıştır