Kitap Mim i

Kitap Mim i



Biraz geç cevapladığım için özür diliyor, Mim i oluşturan konumuzkitap bloğunun sahibi İrem Can  a ve beni davet eden Bi Çay Bi Çaylak a teşekkür ederek cevaplara geçiyorum.

1) Kitap size ne kattı?

Konusuna göre değişir ama en önemlisi hayal gücü diyebilirim. Bazen kendimi olayın içerisinde buluyorum, bu biraz da yazarın ustalığına bağlı tabiki:)

2) Kitap arkadaş mıdır sizce?

En iyi arkadaşlardan biridir kitap, bizi kendi dünyasına çeker.

3) Neden kitap okuyorsunuz?

Başka dünyalara dalmak güzel oluyor, herşeyi unutup oraya odaklanıyorsun.

4) Kitabı ne sıklıkla okuyorsunuz?

İstediğim ortam olunca hemen alırım elime fakat şu sıralar çok okuyamıyorum. Yoğun iş temposu ve bıcırıklarım biraz engel oluyor:)

5) Hangi tür kitapları okuyorsunuz?

Ben Tarihi Romancıyım, bunun yanında Araştırma, Türk Edebiyatını ve Dünya Klasiklerini takip ederim.

6) Kitap yazmayı düşündünüz mü?

Blog yazmaya yeni başladım, kitap yazma yeteneğim yok bence. Denemedim aslında ama süslü cümleler kurmayı pek beceremiyorum:)

7) En sevdiğiniz yazar kim?

Ahmet Haldun Terzioğlu

8) Kitapları ciltler misiniz?

Yok, hiç yapmadım, yapmam da.

9) Gezi kitaplarını sever misiniz?

Hiç okumadım.

10) Kitap alırken kapağına göre mi seçersin?

Ben daha çok basımına dikkat ederim. Rahat açılıp okunabiliyor mu, harf boyutu okunabilirlik açısından yorucu mu. Arkada ki yazıyı da okumadan geçmem:)


24 yorum:

  1. Cevaplar kısa kısa ve öz. Cevap için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Kitap okumak gerçekten hayal gücünü çok geliştiriyor. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Kısa ve net cevaplar.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Selamlar ben sizi takipteyim sizde beni takip ederseniz çok sevinirim bu arada bir mim hazırladımda cevap verirseniz çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  5. samimi cevaplar, kitap dostuna selam olsun

    YanıtlaSil
  6. amerikalılar gibi demişsin. onlar da yoğun iş hayatından sonra gündelik yaşamdan uzaklaşacak film izlemeyi seviyolar. yazarı hiç duymadım bi bakıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarihi romancı kendisi, yakında onunla ilgili bir yazı paylaşacağım:)

      Sil
  7. Mimlerden gidiyorsun bakıyorum da Gökhan Bey. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız son günlerde bayağı haraketlendi burası, geçte olsa biz de yetişmeye çalışıyoruz:)

      Sil
  8. Güzel bir yazı olmuş teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir mim olmuş. Ben de yapa bilirim sanırım bu mimi, mimlenmemiş olsam bile😊

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Gökhan, her hafta ortak bir konu üzerine yazılar paylaşmayı düşündüğümüz yeni bir etkinlik başlattık. Müsait vaktinde bloguma göz atıp incelersen hatta sen de yazarsan çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim fırsat buldukça katılmaya çalışıcam:)

      Sil
  11. Çok güzel cevaplamışsın. Çok teşekkür ederim mimi yanıtladığın için! Ağaç Ev Sohbetleri'ne de bekliyorum!!! 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, fırsat buldukça katılmaya çalışıcam:)

      Sil
  12. Kitap okumanın faydalarını hepimiz aşağı yukarı aynı tanımlarız mühim olan ruhumuzun bundan nasıl beslendiği? Okudukça akılda sayfalar boşalıyor ki bilgiye ve sorulara aç kalabilelim. Benim bakış açıma göre okumak bir şeyler kattığı kadar insana, doğru bildiğini devamlı yıkıp geçiyor.

    Mim okumayı seviyorum ben, samimi cevaplarınız çok güzel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her kitap yeni bir ufuk:)
      Teşekkürler değerli yorumunuz için

      Sil

Tema resimleri epicurean tarafından tasarlanmıştır