BABASININ KIZLARI

Geçen ay, yeni doğacak bebeğimizin cinsiyetini öğrendiğimizi ve onun da diğer iki prensesim gibi kız olduğunu belirten bir yazı kaleme almıştım. İyi dileklerini sunan herkese tekrar teşekkür ediyorum. Onlarla vakit geçirmek o kadar eğlenceli ki, Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu. Tabi bazı zamanlarda çok zorluyorlar bizi, özellikle de eşimi. Bir de yeni üyemiz bize katılınca neler olacak, yaşayıp göreceğiz.

Neyse, olumsuz düşünceleri bir tarafa bırakıp bu durumu nasıl daha eğlenceli bir hale getirmeyi düşünürken YouTube kanalı açmaya ve eğlenceli videolarımızı burada paylaşmaya karar verdim. Niyetim, çocuklarını değişik şekillere sokup YouTube üzerinden para kazanmak değil, bunu da belirtmek isterim.

Mutluluğumuza ortak olmak isteyen herkesi kanalımıza bekleriz:)





43 yorum:

  1. youtube kanalınız hayırlı olsun. Mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
  2. ha haaaa ne güzel düşünceeee :)

    YanıtlaSil
  3. oleeey oleey atletizmci olcak işteeee :) çok tatlııııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orası kesin gece bile hiç durmuyor, yanımıza aldığımızda üstümüze çıkıyor cadı:))

      Sil
  4. Ay maşallah kuzum yaa çok tatlı👁️‍🗨️🤗👁️‍🗨️YouTube kanalı da hoş bir fikir olmuş bence👍👍Kanalınız hayırlı ve uğurlu, yavrularınızla ömrünüz güzelliklerle dolu olsun inşallah 🙏🤗

    YanıtlaSil
  5. Güzel düşünce, paza kazanmak için açmamışsınız ama ileride o olacak gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük kızım denk gelip izlediği için biliyorum, sırf para kazanmak için çocuklarını değişik şekillere sokan aileler var. Biz normal hayatımız neyse onu paylaşıcaz ve bilgilendirici ve eğitici şeyler. İlerde dediğiniz gibi birşey olur mu, bu da izlenmeyle alakalı, bunu da zaman gösterecek:)

      Sil
  6. youtube kanalınıza misafir olarak geliyoruz çay içmeye

    YanıtlaSil
  7. Hayırlısı olsun kanal içinde başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  8. Maşallah çok tatlılar, kanalınıza üye oldum, hayırlı olsun, oğlumun minik günlerini unutmuş biri olarak, bebek ve küçük çocuk özlemimi gideririm artık izleyerek, şimdiden iyi yıllar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim desteğiniz için, size de iyi yıllar:)

      Sil
  9. Abone oluyorum. Mutluluğunuza nazar değmesin bu platformlardan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çok şey gördük geçirdik ki artık üzerine üzerine gidiyorum ben de bazı şeylerin, inadına bizi mutsuz edemeyeceklerini göstermeye çalışıyorum:)
      Teşekkürler desteğiniz için:)

      Sil
  10. Sağlıkla gelsin inşallah yeni üyeniz :) Bıcır bıcırlardır ama tabi zor tarafları da yok değil.
    Sitenize bakıyorum hemen, ne güzel düşünmüşsünüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, Valla ev bazen tam tımarhaneye dönüyor ama olsun herşey onlar için:)

      Sil
  11. Büyük kızım çokça girip gereksiz ve faydasız birçok video izlediğini görünce faydalı birşeyler yapma düşüncesi oluştu. Asıl amacım eğitici ve öğretici etkinlikler yapmak ve paylaşmak. Dava açacak bir pozisyon olmaz diye düşünüyorum, uyarınız için tşk ederim:)

    YanıtlaSil
  12. İlk video için çok anlamlı bir an seçmişsiniz bence. Hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  13. Güzel ailenize sağlık, huzur ve mutluluk diliyorum. En keyifli zamanlarınız, tadına varın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için, bazen kaçmak için fırsat kollasamda onlarla vakit geçirmek çok eğlenceli:)

      Sil
  14. Maşallah çok tatlılar ya.Güldürdünüz,mutlu ettiniz vallaha teşekkürler. :D

    YanıtlaSil
  15. Allah analı babalı büyütsün.

    YanıtlaSil
  16. bikaç gün önce bloguma koydum yaa bu tatliş postunuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla vakit ayırıp bakamıyorum kaçırmışım, teşekkür ederiz:)

      Sil
  17. Youtube kanalınız hayırlı olsun, Allah mutluluğunuzu daim kılsın.

    YanıtlaSil
  18. hayırlı olsun hemen abone olacağım.

    YanıtlaSil
  19. Bir kızı babası olarak şu anki keyfinizi iyi bilirim. Allah eksikliklerini göstermesin. Kanalınız da hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Taner Bey, şimdiden akşam eve geldiğimde terliklerimi getirmek için yarışıyorlar, sırtımız yere gelmez artık:) Darısı isteyen herkesin başına:)

      Sil
  20. rabbim isteyen herkese yasatsın bu duyguyu. Amiiiinn.

    Allah analı babalı büyütsün evlatlarınızı

    YanıtlaSil

Tema resimleri epicurean tarafından tasarlanmıştır