İstanbul; içimi açan şehir,

İstanbul; çocukluğum,

İstanbul; yarım kalan hikayem...

 

Eşimi ve çocukları kaynanama bırakmak için getirdim. Çocuklar çok yoruyor, özellikle eşim iyice tükendi. Üç küçük çocukla baş etmek gerçekten kolay değil. Pandemiden dolayı sürekli evde kalmak çocukları da bunalttı. Pandemide İstanbul'da bulunmak risk ama evdeki psikolojik durum bunu gerektirdi.

Eşimi ve çocukları bıraktıktan sonra hastane randevum için Haydarpaşa Devlet Hastanesine gittim. Fırsattan istifade sahile attım kendimi. Beni karşılayan manzara bu:)


Aldım elime simidi,  nasılda güzeller... Hele attığım simidi havada yakalayan martılar yok mu.

Hiç ayrılmak istemedim oradan, o kadar iyi geldi ki. Kuşlar, martılar, deniz havası... Kuşları bırakıp sahil boyunca biraz yürüyünce, meydanda Kızılay'ın kan bağış aracını gördüm. Onuncu kan bağışımı da yaparak bronz madalya almaya hak kazandım:) Özellikle pandemi döneminde kan bağışı daha çok önem kazandı. Yetkililer stokların bir hayli azaldığını belirtiyor. Kısıtlamada bile randevu alarak kan bağışında bulunulabilir.


Evet, bu güzel gün de böylece bitti. Eşimi ve biricik kızlarımı geride bırakarak İstanbul'dan ayrıldım. Çok zor onlardan ayrı kalmak, insan o curcunalı evi hemen özler mi, evet özler...

Ve İstanbul;

Bir kez daha hoşçakal... 

31 yorum:

  1. Deniz havasının iyileştirici gücü vardır. Hem yorgunluğu alır hem ruhsal yönden rahatlatır. Bariz biçimde hissedersiniz.
    Pandemi tüm dengeleri altüst etti. Hakkınızda hayırlısı olsun. En kısa zamanda yeniden bir araya gelmeniz dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz kokusunu içine çekince insan ne kadar da rahatlıyor.
      Teşekkür ederiz...

      Sil
  2. En kısa sürede ailenize kavuşmanız dileğiyle hocam

    YanıtlaSil
  3. Insan sessizliği özler, sessizlik oluncada evdeki curcunayi,o curcuna hayata,olumsuz herşeye dayanma gücüdür aslında 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyikilerim...
      Sizi çoooook seviyorum😘😘😘😘

      Sil
  4. İstanbul, trafiği olmasa tam yaşanılacak şehir aslında. Trafik artık günün her saatinde var. Özellikle pandemide insanlar toplu taşıma yerine kendi araçlarını tercih edince daha da artmış İstanbul trafiği.

    Kan bağışı yapmayı ben de isterim ama birkaç kere yaptım ve kilo alınca korkmaya başladım kan bağışlamaktan. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, en büyük sorun trafik. Metroların artması bir nebze rahatlattı ama pandemide herkes kendi aracını kullanmaya başlayınca yine sorun. Bitmez bu çile:))
      Aslında kan vermenin birçok faydası var ama sizde farklı sonuçlara sebep oluyor demek ki

      Sil
  5. Güzel bir gün olmuş . Allah kavuştursun

    YanıtlaSil
  6. Çocuklar çok bunaldı gerçekten, bazen şartlar bunu gerektiriyor dilerim iyi gelir değişiklik, İstanbul en sevdiğim şehir, hele o martılar vapur, havada simit yakalayan satırını okuyunca kendi anılarımız geldi aklıma vapurda simit atışlarımız, çok özledim İstanbulu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ne kadar kalabalık ve trafik çilesi olsa da insanı bağlayan bir özelliği var illaki İstanbulun. Sizde tez zamanda anılarınızı tazelersiniz umarım

      Sil
  7. istanbul sevilmez miii, haydarpaşa civarı da tabiii :) özleyince gidersin görneye yineee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı insanlar hiç sevmiyor İstanbul'u, kalabalık ve trafikten dolayı.
      Biraz dursunlar gidip alıp getiricem, çok uzun süre ayrı duramam ben:)

      Sil
  8. Çok iyi geldi sizin de dediğiniz gibi. Bu pandemi herkesi olumsuz etkiledi inş biter artık.
    Kan vermek önemli tabi ama iyi gelmiyorsa sağlığınızı tehlikeye atmaya gerek yok, her işin başı sağlık:)
    Teşekkür ederiz iyi dilekleriniz için:)

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar.
    İşiniz zor. Allah kavuştursun. Geçmiş olsun. Hiç İstanbul tiryakiliğim olmadığı halde, ben bile uzaktan İstanbul'u seviyorsam, herkes seviyordur. Siz öyle onların yakınmalarına bakmayın. Onlar gelin giden kızlar gibi, hem ağlarlar, hem de giderler.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Recep Bey, herkesin birşeyler bulduğu nadir şehirlerden İstanbul, o yüzden herkesi çekiyor:)

      Sil
  10. ALLAH kavuştursun umarım kısa sürede kavuşursunuz. :)

    YanıtlaSil
  11. Unutmayan birileri var emin olun:)

    YanıtlaSil
  12. İstansbul ve deniz. Bu aralar nedense benim de aklımda İstanbul. 10 yıl yaşadım, üniversiteyi orada okudum. Sokaklarında dolanasım var ya zor işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmet, birgün anılarınızı tazelersiniz inş:)

      Sil
  13. Martı fotoğrafını çok beğendim. Sayfama sizi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  14. Deniz havası ne iyi gelir insana hele de İstanbul’un eşsiz güzelliğiyle.. Pandemi sebebiyle çok haklısınız tüm herkes gibi çocuklarda eve tıkandı..Ama olsun bir an önce bu süreci atlatalım da onlar da özgürce oynayıp, gezsinler çocukluklarını yaşayabilsinler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dört gözle pandeminin bitmesini bekliyoruz, sokaklar cıvıl cıvıl olsun çocuk sesleriyle:)

      Sil
  15. çocukların karmaşasını bile özlüyor insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde nasıl, bir iki gün sessizlikten sonra o curcuna bile özleniyor gerçekten

      Sil
  16. Istanbul ah Istanbul! Bir defa gittim, iyice gezemedim, umarım bir daha giderim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmet diyelim o zaman, güzel bir planlama ile birkaç günlük periyotta birçok yeri gezebilirsiniz. İmkan varsa sakin sakin gezip bütün yerleri doyasıya görmek daha iyi olur aslında, trafik sorununu da göz önüne alarak:)

      Sil

Tema resimleri epicurean tarafından tasarlanmıştır