Keşf-i Blogger Etkinliği

Keşf-i Blogger Etkinliği


Güzel bir etkinlik başlatılmış madem bizde geri kalmayalım:)

Sizi kimlerin takip ettiğini görmek için buraya tıklayarak ilgili yazımı okuyabilirsiniz...


Herkese içten bir "Merhaba",


Blogger dünyasını yeniden neşelendirmenin, harekete geçmenin vakti geldi!  Sürekli aktif paylaşım yapan, blog yazmayı seven arkadaşları tanımak istiyoruz. Daha çok tanışıp, kaynaşmak istiyoruz. Onlara, sizlere ulaşmak, konuşmak, paylaşımda olmak istiyoruz.



"Keşf-i Blogger" Etkinliği.

Bu yayında yapılması gerekenler çok basit;

1-Linklerini paylaşan güzel arkadaşları takip etmek.
2-Kendi güzel linkinizi yazının altına eklemek.
3-İçtenlikle yazıyı sonlandırmak ve blogger arkadaşları bu etkinliğe davet etmek :)

*Size ve daha çok yazara ulaşabilmek için etkinliğimizi es geçmeyin lütfen!

Sevgiler.

Edischar ve Taha Akkurt



Blog Linklerimiz;

edischar.blogspot.com

akkurttaha.blogspot.com


sadevederin.blogspot.com



30 yorum:

  1. Gece , teşekkürler , eline sağlık :) seni de hemen listemize ekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Paylaştığın için çok teşekkürler, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. :)) herkes yapmış ben yine geç kalmışım ama ben de varım :))

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar, bana da beklerimmm :))
    mavigokyuzununelleri.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, takipteyim:)

      https://geceblg.blogspot.com/2019/06/takipci-listesi.html

      Sil
  5. Ben sizi takibe aldım sizide beklerim https://canuzunyol.blogspot.com/2019/08/kesfi-blogger-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  6. https://homerostanfatoya.blogspot.com/?m=1
    Ekleyeyim (:

    YanıtlaSil
  7. Selam, sizi takibe aldım, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. Bloğunuzu yeni keşfettim, takibe aldım. Bloğum ilginizi çekebilir.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba bu bir otomatik mesajdır :P Eğer sizin için çok uğraş olmazsa listenin son halini blogumdaki gibi güncellerseniz kalıcı olmasını sağlayabiliriz. Ayrıca listedeki herkesi takip ederek bu etkinliğin amacını sağlamış oluruz. Duyuru buraya kadardı, vakit ayırdığınız için şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. Takibe aldım sizi. Kendi bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil

Tema resimleri epicurean tarafından tasarlanmıştır